• August 28, 2022

سعودی عرب سے 20 مقامات کیلئے سستی ترین پروازوں کا اعلان

سعودی عرب سے مزید 20 مقامات کیلئے سستی ترین پروازوں کا اعلان کردیا گیا۔ دی نیشنل کی ایک رپورٹ کے مطابق ہنگری کی بجٹ ایئر لائن Wizz Air اپنی سیاحت کی صنعت کو بڑھانے، ہوائی رابطے کو بہتر بنانے اور اپنے غیر تیل کے شعبوں کو ترقی دینے کے لیے مملکت کے دباؤ کے ایک حصے کے طور پر یورپ سے سعودی عرب کے لیے 20 نئے راستوں پر پروازیں شروع کر رہی ہے۔

بتایا گیا ہے کہ اس سلسلے میں پہلی پروازیں دسمبر میں شیڈول ہے جو ویانا/جدہ روٹ پر 13 دسمبر سے شروع ہو گی، جولائی 2023 تک مزید پروازیں شامل کی جائیں گی جب کہ ویز ایئر کی توسیع سے اگلے سال سعودی عرب میں 10 لاکھ سے زائد اضافی مسافروں کی آمد متوقع ہے۔ اس حوالے سے ویز ایئر کے چیف ایگزیکٹیو جوزیف ورادی نے کہا کہ یہ واحد سب سے بڑا تجارتی اعلان ہے جو ہم نے اس ایئر لائن کی تاریخ میں کیا ہے، یہ اس ملک کے لیے بھی بہت معنی خیز ہے جو اپنی ایئر لائن انڈسٹری کو سیاحت کے لیے تیار کرنے کے لیے تبدیل کر رہا ہے، ہم سمجھتے ہیں کہ سعودی عرب آگے بڑھ رہا ہے، یہ ایئر لائن انڈسٹری کے لیے اہم مواقع کی نمائندگی کرتا ہے اور ہم اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ ہمیں مارکیٹ میں پہلا موور ہونے کا فائدہ ہو، اسی کو مدنظر رکھتے ہوئے مئی میں Wizz Air نے سعودی عرب کی وزارت سرمایہ کاری کے ساتھ مملکت کی ایوی ایشن مارکیٹ کو ترقی دینے کے مواقع تلاش کرنے کے لیے ایک ابتدائی معاہدے پر دستخط کیے تھے۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ یہ اعلان سعودی عرب کے 2030 تک ملک کے ہوائی مسافروں کی آمدورفت کو تین گنا کرنے، 250 براہ راست منزلیں متعارف کرانے اور ہوا بازی کی حکمت عملی کے تحت ایک نیا فلیگ کیرئیر قائم کرنے کے منصوبوں کے درمیان سامنے آیا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.